Tuesday, November 5, 2013

PASTOR DE...PROFESIE...

     Se spune ca o poza este cit o mie de cuvinte. Si poate ca este ceva adevar in vorba asta. Sint cioban de meserie. Pastor...nu de oameni ci pastor de oi. Zimbiti deja, nu-i asa? Aveti tot dreptul. Si eu zimbesc...si cind eram dus cu oile mele la pasune...zimbeam chiar si mai mult. Nu va uitati insa cu jale la mine si la meseria mea; Domnul Isus este si El un pastor, El este Pastorul cel bun, si desi nu ma pot compara cu El, inteleg unele lucruri pe care le explica David care si el a fost un pastoras (Psalmul 23).
     Nu poate fi pastor unul care nu iubeste oile; si eu tare mi-am iubit oitele. Desi aveam oameni care grijau de oi, aveam una in special care venea la mine imediat ce-o chemam ca imi cunostea glasul.
     Sa va spun eu drept...si pentru magarul turmei am avut mare respect. El ducea greutatile. Intr-o turma respectabila trebuie sa fie si un magar. Neaparat. Iacata-ma aici cu respectabilul ...
     Si stiti ce ginduri am cind ma uit la pozele de mai sus? Ma gindesc la Turma Lui Hristos, la glasul Lui dulce care ne cheama, la pasunile prin care ne duce, la izvoarele de apa lina...la umerii pe care ne poarta cind nu mai putem merge...Si spun in minte o rugaciune pentru toate oile ratacite, insetate, infometate. Nu auziti vocea Pastorului care va cheama..."Veniti la Mine toti cei truditi si impovarati?"
Mai este loc in staul...veniti!
   

5 comments:

Aurel macovei said...

Frate Radoi sa fii bincuvantat de Domnul! Multumiri fie aduse Domnului ca te tine tot plin de credinta si cu spatele drept pentru adevar.
In slujba aceluias Domn

Aurel macovei said...

Frate Radoi sa fii bincuvantat de Domnul! Multumiri fie aduse Domnului ca te tine tot plin de credinta si cu spatele drept pentru adevar.
In slujba aceluias Domn
Aurel Macovei

ion vizitiu said...

Draga Domnule Radoi imi place mult blogul dumitale dar tot nu inteleg un lucru: cine va scrie blogul? Ca eu unul nu cred nici in ruptul capului ca un "cioban de profesie", oricat de emancipat ar fi, ar scrie asa de bine si atat de corect, si din punct de vedere literar si gramatical si doctrinar. Oricum sanatate sa va dea Dumnezeu si o batranete fericita, sa va bucurati de roadele muncii dumneavoastra

Radoi Nicolae said...

Dragă frate Macovei,
Şi eu mulţumesc Domnului că m-a ţinut în credinţă şi mi-a dat curaj să spun adevărul fără frică. Este un verset în cartea profetului Ieremia în care Domnul îl avertiyeayă pe copilul Ieremia să nu se teamă de oameni, că dacă se va teme de oameni Dumnezeu îl va face să tremure înaintea oamenilor. Eu am înţeles că am de ales între a tremura înaintea Domnului şi a tremura înaintea oamenilor. Şi m-am gândit că este mai bine să mă tem de Domnul decât de oameni!
Este minunat că putem sluji unui Dumneyeu atotputernic care are grijă de cei care riscă pentru El!
Multă binecuvântare în lupta comună ce o avem de dus pentru triumful adevărului!

Radoi Nicolae said...

Stimate domnule Vizitiu,
Nu am ascuns niciodată că am prieteni care mă ajută la redactarea materialelor ce le public. Sunt mai mulţi cei care mă asistă. La începuturile publicării blogului, ei au scris un articol în care şi-au arătat dorinţa de a mă sprijini în acest efort care pentru mine era prea pretenţios. Le mulţumesc din nou. Şi mulţumesc şi celor ce citesc articolele blogului nostru.